fietsennaarrome.reismee.nl

Avond voor vertrek

Na toch wel een hectische week zijn we eindelijk dan zover dat ik kan zeggen we zijn er klaar voor.

De fiets staat gepakt en gezakt klaar en morgenochtend om 08.00 uur wil ik op de fiets zitten voor de eerste dag van mijn nieuwe reis.

Vandaag eerst naar de bandenboer geweest daar heb ik mijn banden laten vullen met stikstof, het schijnt dat de stikstof langer op spanning blijft dan gewoon lucht omdat de moleculen groter zijn.

Ook heb ik de eerste stempels gescoord eerst naar Hondenpijl in Schipluiden toen naar Ervaar Maassluis natuurlijk in Maassluis en daarna naar de grote kerk op het schanseiland dus midden Delfland en Maassluis zijn de aanvoerders van de mijn Credencial.

Nu ga ik m'n eerste blog afsluiten en nog even samen met Marian op de bank en proberen te slapen.

Groetjes uit Maassluis voor de laatste keer voor de komende 5 weken.








Reacties

Reacties

Carin van Zanten

Heel veel succes

Robeet schoots

Jacob.

Heel veel suc6 en veilige km's

Henny van Esch.

Nog een uurtje en je reis gaat beginnen Jacob ,een heel mooie reis gewenst,petje af voor jou hoor.ik ga je volgen en vele met mij,dikke knuffel .Henny

Mariëtte

Mooie tocht Jacob en ik ben benieuwd naar je avonturen.

Cees

Maak er een mooie tocht van en veel succes

Johan en sonja

Waar gaat je reis naar ? Rome

Jan en monique

Hele goede reis. Veel succes, en bovenal veel Plezier ???

Sabine Pronk

Goede reis, veel plezier en geniet ervan. Groetjes..

Ria

Een hele goede en mooie reis , geniet ervan
Groetjes Ria

Toon

Veel succes en plezier JacobWillem.

Carien

Jacob,

Een hele goede en reis en veilige km's toegewenst.

Koos

Jacob heel veel succes en veilige kilometers op deze mooie reis
petje af met een diepe buiging!

Martha

beetje laat maar hier ben ik dan toch .
wij wensen jou een behouden aankomst in dat verre Rome en heel veel geluk en fietsplezier onderweg.
Groetjes Martha en Frits

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!