fietsennaarrome.reismee.nl

Dag 7 Metz - Mittersheim

Vanmorgen laat vertrokken het was al 08.30 uur ik weet niet hoe het is gekomen want was wel op tijd wakker maar een beetje getut denk ik.

Eerst de stad maar eens uit en ben dan wel blij dat ik m’n navigatie heb want anders ben je toch wel aardig aan het zoeken denk ik voordat je op de juiste route ben.

Het is vandaag vooral kilometers maken want Ernie weinig spannends onderweg te beleven, het spannende van deze dag is veel klimmen en weer dalen. Mijn gevoel was dat het een pittig traject was.

Op het totale traject ben 1 benzinepomp met een winkel er bijtegen gekomen (daar heb ik een cola gekocht )en in dat zelfde gehugd een restaurant. Verder zijn het allemaal uitgestorven plaatsjes waar niets te verkrijgen is.

Vanmiddag lekker vroeg om 14.45 uur aangekomen op de camping, eerst m’n tent opgezet en toen een soep gemaakt en daarna nog een bord rijst met een prutje, ik had het gevoel dat er echt iets in moest want volgens mij zijn er al kilo’s af.

Na het douchen was er een dame naast we komen staan zij is onderweg van Basel naar huis, dit is de eerste keer dat er op de camping een leuk contact is.

Totaal km 97.2, tijd 5.11 uur, gem. 18.69 km, calorieën 3520, stijging 1137 m, daling 1038 m.

Reacties

Reacties

Geert

Ja wel blijven eten Jacob anders waait je van de fiets af. Ja geen leuke stad dat Metz om er als fietser te rijden. Geen leuke route om te rijden vandaag lees ik maar morgen weer beter moet je maar denken. Nou goede rust voor vannacht en voor morgen weer goede reis.

Tante riet

Weer 100 km. Verder en goed. Eten hoor!!! Groeten en een goede rit morgen

Bert Hou

Hoi Jacob.
Hij gaat goed Kerel en als je zoveel verbrandt dan moet je wel eten als een bootwerker ( 2x warm op een dag, lekker joh).
Mooi om je reis op afstand te volgen alhoewel het dan wel weer gaat kriebelen.
Goede voortzetting

Joop

Morgen effe 90 km en dan ben je weer in een fraaie stad: Straatsburg. Goede reis

Nelly

Hoi Jacob Willem. Ik had gisteren een rustdag maar nu weer vol gas er tegenaan. Je wordt toch een dagje ouder. Later vertrekken EN, dat is het rare, niet weten hoe dat komt. Hmmm. Ik kom de naam Ernie tegen. ???? Wie is dat nou weer? Spannend is hij in ieder geval niet, als ik je stukje zo lees. Ik heb ook het gevoel dat je het sociale een beetje mist op je reis. Gelukkig heb je je blog. ?
Nu heeft iedereen je al de wijze raad gegeven dat je ook onderweg af en toe iets onder je neus moet steken, dus dát hoef ik niet meer te doen. Gelukkig had je vandaag wat aanspraak na het douchen. Wilde ze vóór die tijd niét naast je staan? Morgen samen een ontbijtje? ? Ik denk dat je nu al in je slaapzak ligt maar toch wens ik je een goede nachtrust. Hopelijk snurkt je buurvrouw niet. Voor morgen gezond weer op. Slaap lekker. Lievvvsss

Marianne

Ik weet zeker,dat je alweer op je fiets zit.En weer mooie en gezellige dingen gaat beleven.iedere dag is anders.Weer fijne tochten de komen de dagen.

ria rietveld

toppie hoor maar wel naar je lichaam blijven luisteren he anders gaat het mis


gr piet en ria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!