fietsennaarrome.reismee.nl

Dag 4 Raeren - Waxweiler-heilhausen

Vanmorgen om 10.15 uur interview met Ton Kolhmeijer op de WOS. Gisteren avond belden Ton me om te vragen of ik het goed vond om een interview af te nemen daarom heb ik pas vanmorgen de melden in mijn blog gezet.

Vanmorgen wederom om 06.00 uur opgestaan want ik vind het wel prettig om op tijd op de fiets te zitten, dan kan je van alles nog doen onderweg en toch lekkere afstanden maken. Het weer was mooi vanmorgen heerlijk zonnetje maar de temp. Was slechts 16 Gr, vanmiddag volop bewolking maar droog met weinig wind en de temp is niet veel hoger gekomen als 17 / 18 Gr.

Vandaag was het een dag met weinig belevenissen wel een mooie route over de vennbahn. De bedoeling was eventueel bij St. Vith te overnachten maar s’middags om 14.00 uur vind k te vroeg om te stoppen dus nog een stukje door. Na St. Vith ben ik richting de Eifel in (D) gereden daar alleen maar bossen maar wel goede fietspaden.

Sta nu op een camping in Waxweiler-Heilhausen goede plek. Toen ik de tent op ging zetten begon het te regenen maar het was van korte duur,na het douchen was het weer droog en nu is het licht bewolkt en de zon is aan het ondergaan.

Op de camping is ook een restaurant en daar heb ik dan ook gretig gebruik van gemaakt. Goed eten zoals dat in Duitsland gebruikelijk is niet helemaal goed voor de lijn,maar nu is dat niet erg want er is genoeg afgefietst vandaag.

Morgen gaat het verder door de Eifel en vervolgens langs de moezel dat zal ongeveer een afstand van 150 km zijn dus dat worden 2 dagen. En denk woensdag in Frankrijk te komen het gaat bijzonder goed.

Totaal aantal km 106, 5.10 uur, gem. 20.57 km, calorieën 3704, stijging 1189 m, daling 1201 m.

Reacties

Reacties

Vincent

Heb je je laten interviewen?

Tante tiet heb ik nietgezien

Hebik niet geien

Geert

Had je een rustdag vandaag?

Jaap van Buuren

Ben je verdwaald JW?

BertHou

and that´s the question ???????

Geert

Kreeg net je bericht pas binnen dacht dat er iets niet goed gegaan was maar lees nu dat het een super dag is geweest. Het loopt wel allemaal volgens schema, had ook niet anders verwacht van een ex planner.
Goede nacht en voor morgen goede rit.

Peter

Geweldig

Bea

Leuk interview weer, met Tom Kolhmeijer. Ook een beetje beeld hoe je aan het fietsen bent. Mooi dat het goed gaat en lekker opschiet.

Nelly

Ik moet zeggen dat ik ett nogal op tijd opstaan in je bewonder offff lig je niet lekker op je matje? Pluk de dag neem jij toch wel héél letterlijk.
Niet veel meegemaakt vandaag??? Je wint het wel nog steeds van mij. Ik krijg te lezen dat eff iets met een wachtwoord is. Ik merk er niets van. Jacob Willem, slaap lekker vannacht. Je hebt je buikje lekker vol. Trust en lievvvsss

Ans

Top, lekker gefietst en gegeten en zo lekker slapen.
Suc6 ?

Johan

Leuk dat het tot dusver spoedig verloopt succes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!