fietsennaarrome.reismee.nl

Dag 16 Campo/Verceia - Chiuso/Lecco

Gisterenavond heerlijk bij de tent gezeten tot 22.00 uur en toen onder de wol, na 5 minuten de eerste onweer klap gevolgd door regen maar heb er verder weinig meer van mee gekregen heerlijk geslapen. 

Vanmorgen om 06.45 uur was het weer prima weer de zon zat er door te prikken. 

Om 09.15 uur vertrokken voor een mooie route lang de meren eerst Lago di Mezzalo daarna Lago di Como en bij Menaggio met een ferry overgestoken naar Bellagio een mooie maar dure plaats  (hotemetoten).

 En verder langs het het Comomeer naar lecco  om dan langs het Lago Di Garlate verder te gaan. Om 16.00 uur aangekomen op de camping aan het Lago Di Garlate en daar voor de 15e x de tent opgezet. 

5 minuten voor dat ik de ferry op kon begon het te regen nadat ik de hele weg mooi weer had. Maar met een temperatuur van 23 Gr is het niet zo’n probleem, uiteindelijk heeft het 2 uurtjes geregend en toen was het weer droog.

Het lijkt wel of er een rust is ontstaan en ik denk zelf dat het komt dat er toch een bepaalde onrust is om over de Alpen te komen. Zeker niet dat ik angst had dat het niet zou lukken maar meer wat je te wachten staat. 

Vandaag echt genoten van alles om me heen de natuur de meren en het geliefde Italië. 

Totaal aantal km 68,3 , tijd 3.52 uur , gem. 17.63 km , calorieën 2212 , stijging 756, daling 762.

Reacties

Reacties

Tante riet

Wat een mooie. Reis grtante riet

Riny

Super Jacob. Bella Italia. Groetjes

Nelly

Heerlijk geslapen nz zón inspannende dag. Ze liggen achter je Jacob Willem? Wat een relaxt verhaal vandaag. Logisch toch dat die Alpen een bepaalde onrust in je hoofd veroorzaken. Volgens mij had je daar verleden jaar óók last van. Niét van de Alpen maar van die andere puisten waar ik allang de naam van kwijt ben. Fijn dat je vandaag zo'n mooie dag had. Beetje regen kan jou ook al niet meer deren. Voelde je niet thuis bij al die hotemetoten? Nu heerlijk, tussen het gewone volk, op de camping. Ik heb nog geen foto's gezien, dus weet niet hoe het er uit ziet. Ik wens je een fijne avond. Voor straks slaap lekker. Tot morgen. Lievvvsss

Koos

Jacob, oude liefde roest niet de Holland-Italië expres per vrachtauto en nu per fiets
super gaaf veel succes met de opvolgende kilometers naar Rome
hier staat de 2e helft van het seizoen weer voor de deur met deze week braderie de Lier/Schipluiden
en de klap Naaldwijk volgende week ``knallen`` tot oud en nieuw nog 18 weken ;-)

Martha

Jeetje wat ga jij snel en wat een spannende dagen heb je gehad nog een goeie en mooie reis verder groetjes van ons

Els Machielsen

Ha Jacob leuk om je te volgen! Haha je komt nu geen fietsers tegen die je vaker ziet gedurende de reis heb ik het idee?! Je gaat weer als een speer!

Jacob Willem Huysman

Nee Els het is iets heel anders dan vorig jaar maar ook nu geniet ik met volle teugen het is weer die totale vrijheid

Henk

Hannibal lukte het ook,jij dus helemaal.

Geert

Beetje late reactie Jacob maar was naar de bioscoop geweest. Wel super mooie omgeving om te fietsen waar je nu zit en erg mooie foto,s. Voel je weer helemaal thuis zeker. Nou goede nacht en ga er morgen van genieten. Ze gaven hier slecht weer aan waar je nu zit maar dat schijnt toch mee te vallen. Nou tot morgen maar weer.

ome Jan

Top Jacob ?

Frans van Brenk ( Veronica )

Beste Jacob,
Ik ben de schoonvader van Koos v/d Hoeven Trefzeker. Mijn leven bestond ook geheel uit Int. Transport ( Vandaag laden en gisteren lossen, waar ook in Europa. Heb aan Italy nog herinneringen de oude Brennerpas met de uitstekende rots punten, voor me dekzeilen jammer dan, lekker luchtig Jacob, op naar Dirk Wakker Maassluis.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!