fietsennaarrome.reismee.nl

Dag 18 Clusane - Clusane

Jullie zullen het niet geloven maar ik heb een rustdag ingelast even relaxen schitterend weer vanmiddag net als in Holland 30 Gr.

Vanmorgen iets langer blijven liggen en daarna rustig aan het ontbijt. Na het ontbijt het ritueel wassen scheren en de boel een beetje ordenen.

Later een heerlijke cappuccino gedronken in de camping bar en m’n route boek eens door zitten lezen wat me zo al nog te wachten sta. Maar vooral waar er campings te vinden zijn want na het Gardameer word dat wel steeds dunner gezaaid, dus een beetje plannen is wel van toepassing nu.

Vanmiddag de fiets gepakt en naar het dorp Sarnuco gefietst een leuk dorp met een boulevard en natuurlijk terrassen. Eerst even het dorp aan een inspectie onderworpen en natuurlijk stond er ook nog kerk dus even binnen wezen kijken, ook hier was pracht en praal.

Na dit bezoek werd het tijd voor een terras aan het meer, daarheen poosje gezeten en mensen kijken leuk is dat.

In de verte klonken weer onweers knallen en het begon ook zachtjes te regenen maar na een half uur was dat ook weer gedaan.

Na dat ik de versnapering genuttigd had stukje terug gefietst en nog een ander terras aan gedaan. Nu ben ik weer terug op de camping en ga straks in het restaurant van de camping eten.

Morgen wil ik naar het Gardameer omdan daar weer een overnachting te maken.

Inmiddels hoor ik weer onweren maar we zien wel wat het word.

Totaal aantal km 11.


Reacties

Reacties

Mart

Ik heb op camping Belvadder gestaan dat is aan het meer daar ken je ook huisjes huren het is op de helft van het meer.maar ik kan niet op de plaats naam komen. Op camping is ook snachts. bewaking gr mart

Mart

De plaats Laaiden dat even verder dan Bardolieno gr mart

ria rietveld

sorry jacob dat ik van de week weinig gereageerd heb maar het was hier de avondvierdaagse en had 2 kleindochters te logeren .Ria liep samen met hun 5km per dag.Goed hoor dat je een dag inlast om te rusten .Je gaat goed hoor

gr piet en ria rietveld

Tante Riet

Dar heb je goed gedaan een dag rust en zomaar niks doen. Gr

Nelly

Gisteren had ik niet de gelegenheid om te reageren op je blog. Ik probeer de schade lichtelijk in te helpen. Daarbij bof ik dat jij een vrije dag hebt genomen. Ik kon inderdaad mijn ogen niet geloven.

Je hebt gisteren wel tamelijk veel elementen getrotseerd. Ik zie je nog eens gaan down hillen op de mountainbike. Bij Westland Wil Vooruit kan je zo terecht voor de diverse trainingen.

Maar goed, gisteren. Ik lees dat je een mooie route hebt gereden en daar ik van hebt genoten. Dat is fijn want daarvoor ben je uiteindelijk aan het fietsen. Door een boom dwars over jouw route laat je je ook niet meer uit het veld slaan en het blijkt maar weer.....??we zijn op de wereld voor mekaar, voor mekaar?? Zelfs in Italie. Je hebt dus geklauterd, geklommen en gedaald. Een afwisselende dag. Daarna genoten van een heel mooi dorpje MET kerk. Ik hoop dat je mond wel weer dicht is gegaan toen je, na het bezoek aan kathedraal,weer buiten stond want zo'n open gat vangt heel veel wind zelfs als je aan het dalen bent. Het werd wel een beetje link met dat noodweer. Verdorie, op zo'n klein stukje van de camping. Het alternatief was dus over de secundaire weg. Ik krijg daar altijd de rillingen van als ik fietsers op de weg zie met dat verkeer achter hun broek. Ik ben blij dat je óók dat zonder kleerscheuren hebt overleefd en heelhuids op de camping bent gearriveerd. Je hebt jezelf wel eventjes verwend met zo'n koningsmaal. En na een, neem ik aan, goede nachtrust kwam opeens als donderslag aan heldere hemel het besluit een vrije dag te nemen. Jeetje, Jacob Willem. De volgende keer ons even van te voren aan dat idee laten wennen. Je hebt je aardig geamuseerd, lees ik. Mensen kijken......Dat je dát leuk vind had ik niet achter je gezocht. Je blijft verbazen. Toen je daar genoeg van had ben je van terras naar terras gegaan. Dag zakgeld voor vandaag op dat kleine beetje na waarvan je nog hebt gegeten, uit eten zelfs.
Ik hoop dat dat onweer zich gedeisd houdt en je morgen EN en droge tent hebt EN een mooie droge dag. Je gaat weef naar een mooi plekje. Trust voor straks. Lievvvsss

Tante corrie en ome Henk

Gistere een heel mooi feest gehad vanJaco en Sandra was leuk . Jij een vrije dag genomen . Groot gelijk hoor . Mensen kijken is ook ontspannen . De boog kan niet altijd gespannen staan hè morgen mooie rit ?

Martha

Gelijk heb je Jacob Willem een vrije dag is wel heerlijk genieten en verder al die kerken en terrasjes ja dat is weer een wat anders maar je moet nog ff dus morgen er weer tegenaan hier is het ook puffen hoor lieve Gr van ons

ome Jan

Top zo n rustdag ?

Mart

De plaats Lasieze

Geert

Sorry Jacob gisteren niet gereageerd had een huis vol visite maar las dat je het er een dag van genomen had. Groot gelijk heb je wel verdiend en inderdaad goede voor bereiding voor de rest van de route is ook wel nodig. Hoop dat je voorlopig goed weer blijft houden want dat scheelt weer een berg aan energie. En bergen krijg je nog genoeg.? nou tot vanavond maar weer. Gr. Geert

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!