fietsennaarrome.reismee.nl

Dag 19 Clusane - Sirmione

Na een rustdag vandaag weer om 06.00 uur opgestaan en na het hele ritueel van wassen ontbijten en inpakken nog even een cappuccino met een brios genuttigd in de kantine van de camping.

Uiteindelijk vertrokken om 08.15 uur en het is een dag van op en neer op en neer geworden met zelfs nog nijdige klimmetjes zo af en toe.

Het was wel een heel mooie route tussen de wijngaarde door maar ook door stukjes bos en veel karakteristieke dorpen, maar zoals ik al schreef het was flink aanpoten.

De eerste grote plaats was Brescia daar heb ik eerst nog een cappuccino met een croissant belegd met rauwe ham en een verse jus de range genuttigd. In het centrum de toerist informatie bezocht voor een stempel in het credencial. Vervolgens aan de kathedraal een bezoek gebracht, deze is in vergelijking met voorgaande sober maar hij misstaat zeker niet.

Vervolgens heb ik m’n reis weer vervolgd, het was inmiddels 29 Gr geworden. Om 13.30 uur was ik in het dorp Lonato en kwam daar voorbij aan een typisch Italiaans dorpsrestaurant en daar hadden ze een menu Di lavoro voor €11 en daar heb ik maar gebruik van gemaakt.

Om 15.00 uur ben ik gearriveerd op een camping aan het Gardameer en heb daar m’n onderkomen weer opgezet. Nadat alles weer stond eerst douche en daarna maar eens een beetje kleding en de handdoek gewassen,want dan is dat nog droog voor ik naar bed ga.

Vanavond zelf weer een potje gekookt en nu de blog schrijven.

Morgen ga ik werkelijk naar het vlakke gedeelte van m’n reis de Povlakte. Hier magik 2 dagen van genieten, want daarna ga ik de appenijnen in dus dat word dan weer 2 dagen flink trappen.

Totaal aantal km 77.5, tijd 4.08 uur , gem. 18.75 km, calorieën 2520 , stijging 695 m, daling 820 m. .

Reacties

Reacties

Nelly

Jeetje Jacob Willem. Nu zat ik echt in m'n schijtert. Via Marian weet ik dat er wel een verhaal is maar geen sterveling die dat weet. Want.....geen mail is geen verhaal, denken wij. Mis dus.
Je was lekker uitgerust om al om 06.00 uur naast je 'bed' te staan. Maar dat uitgerustte had je wel nodig om er vandaag tegenaan te gaan. Veel moeten klimmen en dalen, jij noemt het net even iets anders. ? Maar wel genoten van de mooie omgeving waar je fietste. De temperatuur wijkt op dit moment niet veel af van die bij ons. Pffftttt warm en ik hoef geen prestatie te leveren, hoogstens een fietstochtje voor mijn plezier.
Je hebt jezelf verwend met een lekkere maaltijd, zo te lezen. Joost mag weten wát je gegeten hebt, maar jij vond het lekker. Daarna was je lekker vroeg op de camping. Was je wasje droog voordat je ging slapen? Hoe is het de laatste dagen met je tent 's morgens? Nog nat of kan je droog inpakken. Je gaat nu toch wel de warmere nachten tegemoet?
Jammer voor jou dat de mail van je blog niet is aangekomen want tot nu heb je slechts één reactie. Je hebt zin in morgen en overmorgen. Heerlijk om twee dagen relaxt te kunnen gaan fietsen. Geniet er vooral van.
Slaap lekker. Misschien lig je al. Fijne dag morgen. Lievvvsss

Henk

Gaaf

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!