fietsennaarrome.reismee.nl

Dag 31 Rome - Rome

Vannacht aardig goed geslapen maar wel om 07.20 uur alweer er uit. Eerst maar even de toilettas genomen en het ritueel van iedere morgen aangepakt. Daarna weer aan het ontbijt in de ontbijt zaal van de camping niet duur wel lekker makkelijk.

Toen kon ik de rest van mijn bagage gaan inpakken nadat ik gisterenavond al m’n fiets had ingeleverd. De tent had condens aan de binnenkant en de zon had een beetje moeite om er door te komen, daarommoest ik het wat op een traag tempo houden, want ik wilde de tent wel droog inpakken want het kan een week duren voor dat hij thuis is.

Nadat dit alles toch geregeld was heb ik de rekening van de camping betaald en ben met de trein naar Rome vertrokken.

Het leuke was dat ik bij de receptie een Hollandse man en vrouw trof die ook met de trein naar Rome gingen dus dat was leuk gezelschap. Zij waren ook op de fiets maar uit Ravenna vertrokken.

M’n eerste doel was naar het station waar ik vandaan vertrekt naar huis, omdat ik m’n stoelen wilden reserveren zodat je niet van het kasje naar de muur gestuurd word.

Dit had nogal wat voeten in de aarde voor ik aan de beurt was dat heeft volgens mij 2 uur geduurd. Maar uiteindelijk de 2 treinen Rome - Milaan en Milaan - Basel heb ik besproken plaatsen alleen Basel - Utrecht kunnen zij niet regelen maar dat gaan we dan wel weer zien.

Daarna eerst wat eten en drinken om vervolgens toch nog een beetje de toerist uit te hangen, zo ben ik naar de Trevi fontein en de Spaanse trappen geweest.

Nu in het hotel lekker gedoucht en straks maar weer wat eten.

Morgen ochtend de mis in de Friezenkerk en dan de dag vullen.

Geen verdere gegevens tot morgen.

Morgen om 10.05 uur nog een laatste interview op de WOS.

Reacties

Reacties

Tanteccorrie en oom Henk

Ja ja Jacob Willem . De droom is bijna klaar . Je heb het toch maar weer kunnen en mogen van ( marian ) wat fijn voor je . En zonder ongelukken topper ?gefeliciteerd . Liefs van ons

Joop

Helaas kerel, aan alles komt een end maar niet getreurd: er komt weer een volgend jaar waar je naar toe kunt leven. Jerusalem lijkt mij ook wel wat voor jou

Jacoline

Het was een hele andere reis als vorig jaar. Veel meer op jezelf en meer op jezelf aangewezen. Mooie dienst gewenst morgen.

Tanteriet

Gefeliciteerd. Wa t een prestatie. Ik ben met je mee gereist morgen een mooie dienst en goede reis terug en tot weerzien op het brink plein zaterdag???? Groeten ta nte riet

Johan

Mooi man
Wat leuk met de trein naar Maasluis terug ,gode reis gewenst vanuit een druilerig
,s-Gravenzande

Nelly

Je reis is voorbij Jacob Willem. Een mooie en ook zware reis. Maar je hebt weer een droom waar gemaakt. Je fiets en je campeerspullen en waarschijnlijk meer afgeleverd. Daarna gezellie met nog twee Hollanders in de trein naar Rome. Daar om een treinkaartje en dat kostte nogal wat tijd en geduld. Jeetje, verplaatsen op de fiets is toch minder omslagtig. Maar, ook dat is weer geregeld. Jij kan in ieder geval zitten in die eerste twee treinen.
Lekker he, om even de toerist uit te hangen. Heb je je netjes gedragen bij de Trevifontein en op de Spaanse trappen? Nu zit je aan je Italiaanse hap of op je kamer. Amuseer je en voor straks, slaap lekker.
Voor morgen een hele fijne dienst en daarna een leuke dag. Lievvvsss

Marjo

Even ervoor gaan zitten en 2 weken verhalen gelezen en foto’s gekeken ;). Wat een indrukwekkende rit heb je achter de rug! En wat een prestatie weer. Mooie landschappen ben je gepasseerd en best wel wat pittige dagen. En dan zit het er ineens weer op. Wel lullig dat de paus niet thuis is! Nou ja, nu kun je lekker je eigen plan trekken en weer richting Maassluis komen. Geniet nog even van je laatste dag Rome morgen en alvast een mooie treinreis naar huis.

Jessica

Top man goed gedaan. Petje af.
Wat een avontuur maar vast ook afzien doorbijten en blijven gaan. Nu lekker rustig aan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!